marți, 7 iulie 2015

Inceputurile mestesugului impletit.



Acum vreau sa va arat primele mele produse impletite. Dupa cum v-am spus nu mi-a fost deloc usor. Mai intai a trebuit sa invat cum se fac tuburile din hartie. La tot ce am lucrat pana acum am folosit numai hartia de ziar. Este usor de prelucrat pentru ca este destul de maleabila si usor de impletit. Iata primele mele produse impletite.

1. Primul meu obiect impletit a fost un cos. M-am gandit la acest model din nevoia de a depozita niste lucruri marunte din casa. L-am lucrat cu cea mai simpla impletitura pe care am invatat-o la inceput.



            Dupa cum vedeti, l-am si vopsit. Imi place sa spun ca are culoarea  "vantului turbat". 

2. Dupa aceea, am lucrat 2 modele putin mai complicate - glastra pentru flori uscate. Imi plac florile uscate.



Obiectul din mijloc are aceeasi impletitura ca glastra din stanga.  Impletitura lui am lucrat-o pe langa un pahar din sticla. Va imaginati la ce o folosesc?

Iata:


 Sigur ca v-ati dat seama. Este candela mea. Am vopsit-o in portocaliu.  Se vede foarte frumos cand aprind lumanarea din interior.

Dupa cum v-am spus, la toate aceste impletituri am folosit tuburi din hartie de ziar cu diametrul de 3.2 mm.
O sa va arat pe parcurs cum fac aceste tuburi, cum le impletesc si cum le colorez.

Ce spuneti, daca nu va spuneam ca sunt impletite din hartie, din ce ati fi zis ca sunt impletite?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *