duminică, 30 august 2020

Suport de candela - 2 modele in tutorial


Vreti sa schimbati aspectul camerei, sa-i dati o atmosfera calda?

O puteti face cu usurinta daca aveti prin casa un suport pentru lumanari. Lumina calda si mirosul de la o lumanare va oferii spatiului dvs.un aspect nou si placut.

Dar iata ce spune Parintele Calistrat:

„Cand ajungi linistit in casa ta, in camera ta si arde doar candela si lumanarea, si iese un miros de tamaie si ati vazut ca lumanarea palpie cand arde şi lumina aceea creaza un joc pe pereţi, este ceva magnific care te rascoleste interior. Acolo se petrece o mare taina! Stau doi ingeri de vorba, unul e ingerul tau pazitor care a intrat dupa tine în casa şi unul e ingerul pazitor al casei. Si în momentul în care ai inceput rugaciunea, urmatorul tau musafir, in casa ta este Dumnezeu!”

Eu as spune ca aceste suporturi de lumanari pot adauga culoare, lumina și personalitate în orice spațiu, contribuind în acelasi timp la crearea de ambianta. 

Deci, vrei sa obti acea atmosfera calda si acea taina de care vorbea Parintele Calistrat?

Atunci, citeste mai departe pentru ca eu am o sa-ti spun cum sa faci acasa acesti suporti de candela care sunt niste ornamente frumoase, elegante și excepționale si fac orice camera si orice petrecere mai placuta pentru dvs. și pentru oaspetii dvs.


Iata ce ne trebuie sa facem acasa un suport de candela:

-      Clei, pasta mache - facut tot in casa.

-      Culori acrilice, baituri

-      Spray lac universal.


Pentru clei sau pasta mache eu am folosit:

-      Hartie igienca              - 120foi simple.

-      Lipici                         - o ceasca de cafea

-      Faina de bucatarie       - 300g

-      Ipsos                         - 400g

-      Ulei                           - mai mult de 8 linguri

-      Sapun lichid                - 8 linguri


Modul de preparare al pastei mache cu faina si ipsos

 

- Intr-un vas se pune lipiciul (eu am folosit “Moment) peste care adaugam foite de hartie igienica. Adaugam si amestecam pana se incorporeaza toata hartia igienica.

- Se adauga sapunul si se amesteca bine.

- Dupa aceea se adauga alternativ o lingura de faina, o lingura de ipsos.

- Dupa ce incorporam toata cantitatea de faina si ipsos se adauga uleiul si se amesteca bine.

Imi permit cateva sfaturi:

-      Ulei adugam pana ce aluatul, pasta obtinuta nu se mai lipeste de maini.

-      Daca trebuie - pentru alte proiecte - ca aluatul sa fie mai moale, adaugam mai putina faina si ipsos.

Aceasta pasta mache pe care am preparat-o, eu am realizat doua modele de suporturi de candela.

Va arat acum cum arata la final cele 2 modele de suporturi de candela:





Doua modele de suporturi de candela pe care le puteti face acasa alaturi de mine. Alte modele le las in imaginatia fiecaruia.

Iata in video de mai jos, pas cu pas cum puteti face aceste 2 suporturi de candela.




Va recomand si:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *