miercuri, 15 iunie 2016

Set cutie si cos pentru depozitare


M-am gandit sa impletesc un set de depozitare la care sa folosesc una din culorile anului 2016.

Stiti ca  Institutul Pantone, autoritatea mondiala in materie de culori a stabilit ca rozul “quartz” si albastrul “serenity” sa fie culorile anului 2016.

Ambele culori sunt culorile bebelusilor : rozul pentru fetite, iar albastrul pentru baietei.
Ce ne inspira cele 2 culori? Calm, liniste si iubire. Zilele insorite de vara cu un cer albastru nu sunt calme, linistite?

Probabil multi dintre dumneavoastra ati folosit sau veti folosi in amenajarea locuintelor aceste 2 culori. Cu roz veti vopsi macar un perete din camera ficei dumneavoastra, iar cu albastru un perete din camera fiului dumneavoastra, nu-i asa?

Sa stiti ca eu am folosit albastru (este adevarat, era o nuanta de albastru mai inchisa) in amenajarea camerei fiului meu cand era mic, cand s-a marit s-au schimbat lucrurile. Probabil toti parintii patesc la fel, cand copiii sunt mici putem sa facem ce vrem in camera lor, cand se maresc trebuie sa batem la usa. Nu?

M-am hotarat ca si impletiturile mele din hartie sa respecte ceea ce spun expertii in materie de culori.

Asa ca am impletit primul set cutie si cos pentru depozitare la care am folosit una din aceste 2 culori ale anului 2016 si anume albastru “serenity”.

Am combinat albastru “serenity” cu alb si  am impletit acest set format dintr-o cutie patrata si un cos rotund. Indiferent ca se foloseste in aceeasi camera sau separat, acest set se poate incadra in ambianta locuintei.





Dupa cum v-am spus, se pot utiliza si separat, cutia cu capac si inchizatoare pentru depozitarea lucrurilor pe care nu le vreti la vedere, iar la cosulet am sugerat 3 posibile utilizari.

1. Avand tortita, poate fi agatat in bucatarie pentru depozitarea ustensilelor:



Ce ziceti?

2. In dormitor sau baie, pentru o organizare mai eficienta, cosuletul poate aduna la un loc deodorantele sau alte obiecte:




3. Cosuletul rotund poate ascunde si ghiveciul nu prea aratos al unei flori.

Va las pe dumneavoastra sa va folositi imaginatia pentru locul si rolul acestui set de cutie&cosulet pentru depozitare.

Va amintesc cele 2 nuante de culori ale anului 2016:



 Am nimerit culoarea?

Parca putin mai deschis al meu. Ce ziceti?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *