luni, 20 februarie 2017

Ai curajul sa risti!


Ca sa incepi o afacere, trebuie sa ai curajul sa risti.

Multi nu au acest curaj, poate de aceea inca nu au o afacere. 

 Am sa transcriu o poveste de Patty Hansen pe care am citit-o in "Supa de pui pentru suflet" de Jack Canfield si Mark Victor Hansen. Aceasta poveste se numeste "Sa risti".

Dupa ce-o sa cititi aceasta poveste, poate va mai ganditi sa riscati

" Doua seminte stateau una langa alta in pamantul fertil de primavara.

Prima samanta spuse: "Vreau sa cresc! Vreau sa-mi trimit radacinile cat mai adanc in pamant, si sa-mi infig spre lumina mugurii prin scoarta pamantului... Vreau sa-mi desfac bobocii mei gingasi ca un semn ca primavara a venit... Vreau sa simt caldura soarelui pe fata si binecuvantarea stropilor de roua dimineata pe petalele mele!"

Si ea crescu.

Cea de-a doua samanta spuse:...Mie mi-e frica. daca imi trimit radacinile dedesubtul meu, nu stiu ce voi intalni in intuneric. Daca imi fac loc prin pamantul tare si razbesc la suprafata pot sa-mi ranesc mugurii delicati... Daca imi las mugurii sa se deschida si un melc incearca sa-i manance? Si dac-ar fi sa-mi deschid bobocii, un copil poate sa ma smulga din pamant. Nu , e mai bine pentru mine sa astept pana este mai sigur".

Si astepta

MORALA POVESTII


Acela care refuza sa riste si sa creasca vor fi inghititi de viata.

Deci, ai curajul sa risti, altfel nu cresti si vei fi inghitit de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *