joi, 9 decembrie 2021

Mini Cos Decorativ

 

Un mini cos decorativ handmade va propun pentru azi.

Vom impleti un cosulet din tuburi de hartie cu baza in forma ovala.


Este un minicos care poate fi folosit atat pentru depozitare dar si ca un cos decorativ. Cu un buchet de flori artificiale de diverse culori va da un aer proaspat oricarui spatiu.

Materiale necesare:

-          Hartie tip ziar

-          Andrea  Ø 2mm

-          Bait

-          Lac acrilic

-          Lipici

-          Foarfeca, cutter


Hartia de tip ziar am taiat-o in straifuri late de 10 cm si am rulat-o ca aici ca sa obtinem tubuletele.

Tubulete astfel obtinute le-am vopsit cu bait de stejar si ceea ce este cel mai important pentru acest mestesug este sa le dam tubuletelor maleabilitate.

Maleabilitatea tubuletelor am facut-o cu o solutie obtinuta dintr-o parte apa si 3 parti lac acrilic incolor. Cu solutia obtinuta am dat peste tubulete cu o pensula. Dupa ce  s-au uscat tubuletele pe exterior, interiorul fiind inca umed vom incepe sa impletim.

Eu am folosit pentru colorarea tubuletelor baitul de stejar, dar tubuletele pot fi colorate in diverse culori. Pentru vopsire, eu folosc culorile acrilice.

Pentru acest mini cos am folosit cam 4 tipuri de impletituri.

Deci, vom impleti cu un tub, 2 tubulete, 3 tubulete si impletitura decorativa

 

Care vor fi etapele cele mai importante in realizarea acestui mini cos?

  •  In primul rand vom vedea cum se face baza ovala a cosului,

  •  Vom afla cum sa inmultim nr. de tubulete peste care impletim,
  • Apoi, cum vom incepe peretii cosului folosind impletitura cu 3 tubulete,
  • Vom vedea cum scadem impletitura ( ca la tricotaje) la partea superioara a cosului. Fata cosului va fi mai scurta ca partea din spate. Cum vom face vedeti in tutorialul de mai jos,
  • Ca la toate impletiturile cu tuburi de hartie, vom vede cum se face prelungirea-imbinarea tubuletelor intre ele.

Toate cele de mai sus si alte amanunte ale acestui mestesug veti afla in tutorialul de mai jos.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *