duminică, 12 mai 2019

Vaza handmade - tutorial



In tutorialul de mai jos o sa vedeti cum se face aceasta vaza handmade pentru flori. Nu este o vaza pentru flori naturale ci pentru aranjamente decorative.



Se spune ca magia căminului este definita prin decorațiunile pe care le folosim. Asa ca puteti creea magie caminului dvs. cu aceasta vaza creata chiar de dvs. Este foarte ușor de făcut. 

Pe acest blog gasiti mai multe modele de vaze si decortiuni pentru casa. Apasati pe cuvantul “Decoratiuni” si va va duce acolo unde veti vedea toate modelele pe care le puteti face si dvs. acasa.

Vazele realizate manual nu sunt doar o opțiune de decor viabilă pentru casa dvs., ci și cadouri potrivite pentru casele prietenilor sau familiilor dvs.








Pentru aceasta vaza handmade am adus la un loc mai multe materiale diferite cum ar fi:

-      Hartie de ziar reciclata din ziare, pliante, reviste, 

-      Paharul de la inghetata.

-      Ipsos pentru finisaje,

-      Chit de cutit.

Dupa cum vedeti o parte din aceste materiale sunt reciclate. De axemplu, un pahar de la inghetata care va racoreste nu-l aruncati la cos ci reutilizati-l la partea superioara a acestui model. Il puteti modela foarte usor.

Pe langa aceste materiale mai aveti nevoie si de foarfeca, lipici, smirghel, culori, lac, o bucata de burete.

Am folosit la aceasta vaza si impletiturile mele obisnuite din hartie de ziar. Le vedeti, baza vazei care este de fapt un minicosulet si la partea superioara un colier, asa i-am spus eu. Cum se fac? Veti vedea in tutorialul de mai jos.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *