marți, 12 mai 2020

Cum se face un cos oval cu manere?



Am pregatit un tutorial in care am sa-ti arat cum am facut un cos oval cu manere.





Este un cos impletit din hartie de ziar. 

Daca te-ai hotarat ca ai nevoie de un cos oval si mergi pana la sfarsitul articolului, acolo gasesti un tutorial in care ai sa gasesti explicatii detaliate, astfel incat sa poti sa ti-l faci singur. Te asigur ca o sa iasa foarte bine.

De ce spun asta ?

In primul rand, ca iti dau pas cu pas toate explicatiile necesare ca sa-l poti face dupa aceea si singura acasa.

Il al doilea rand, pentru ca tu o sa alegi dimensiunea, culorile care ti se potrivesc. Apoi este facut cu propriile maini, cum sa nu iasa bine?

Este un cos care se poate face usor, sa nu credeti ca este foarte greu de facut.

Am folosit 3 tipuri de impletituri.
-          Cu doua tubulete am impletit cosul propriu zis,
-          Cu trei tubulete am facuta marginea de jos a cosului,
-          Cu patru tubulete am facut marginea de sus a cosului si manerele.

Dimesiunile cosului facut de mine sunt :
-          Lngime 32 cm
-          Latime 23 cm
-          Inaltime  7cm – fara manere.

Culare : este un bej deschis pese care am aplicat niste pete de culare la sfarsit de verde.

Arata ca si cum, din iarba, iese un cos. Asta este imaginatia mea cand il privesc.






 Cum sa faci un cos oval ieftin


Pentru acest cos oval ieftin, zic eu, ai nevoie de:
-          Hartie de ziar, reviste sau orice hartie de 45g,mp
-          Foarfeca, andrea 2mm
-          Culori acrilice,
-          Lac acrilic

Inainte de a incepe sa impletesti trebuie sa faci tubulete. Pentru tubulete, eu am folosit straifuri de hartie late de 8cm. Cu o andrea de grosime de 2mm infasoara aceste straifuri de hartie si obti tubuletele pentru impletit. Am un tutorial in care arat cu se fac tubuletele. Deci, apasa pe tutorial si vei afla cum se fac tubuletele.

De exemplu, pentru un cos cu dimensiunile de mai sus, eu am folosit 200tubulete.

Dupa ce faci tubuletele, le vopsesti in ce culare vrei. Eu am folosit culoarea alba pe care am diluata nu cu apa, ci cu ceai de tei si am adaugat si 2-3 picaturi de culoare galbena.

Le lasi sa se usuce.

Important : Dupa ce s-a uscat tubuletele, pregatesti o cantitate de solutie din ½ apa, ½ lac acrilic. Aici vreau sa-ti spun ca depinde foarte mult de vascozitatea lacului folosit – deci nu este obligatoriu sa respecti dilutia data de mine. Daca lacul este vascos trebuie sa adaugi mai multa apa.

Cu aceasta solutie si o pensula dai pe tubulete. Tubulete se vor umezi. Le lasi putin astfel ca ele sa nu se mai lipeasca si le infasori intr-un ceolofan. Asa se pastreaza umiditatea din interior a tubuletelor si va fi mai usor de impletit cu ele pentru ca sunt maleabile.






Acum ai pregatit tubulete, deci , la treaba!

Nu este foarte greu sa-ti faci propriul cos. Important este sa vrei


Urmarestie video de mai jos si vei afla cum se face un cos oval cu manere.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *