sâmbătă, 11 iulie 2020

Cum sa faci o rama foto acasa?





Ca fiecare dintre noi, ai si tu o fotografie careia ii cauti o rama, nu?

Poti merge sa cumperi una, este cea mai simpla cale de a-ti inrama amintirile.

Dar, tu nu vrei asta, tu vrei o rama unica, asa este?

Daca asa este, atunci esti la locul potrivit, pentru ca, eu iti voi arata cum mi-am facut o rama pentru cea mai frumoasa fotografie din lume.

Ca sa intelegi mai bine cum sa faci o rama foto chiar acasa la tine, am realizat un tutorial video in care iti voi arata pas cu pas cum sa faci.

Pentru tablouri poti vedea pe acest blog si un alt model de rama. Este o rama realizata din tuburi de hartie de ziar. Si acest model il poti face acasa.

Dar, ca sa faci o rama unica pentru fotografii, ai nevoie de cateva materiale:

-     Hartie de prosop, din rola pe care o ai in bucatarie.
-     Lipici, din camera copilului sau a nepotului. Fura( nu-i frumos cuvantul, mai bine spunem ca sustragem) un pic de la ei.
-     Foarfeca, cuter, linie.
-     Culoare acrilica alba.
-     Lac acrilic.
-     Era sa uit de carton, baza ramei.
-     Silicon, pistol de lipit- utile, dar nu necesare. Siliconul poate fi inlocuit cu lipici.







Cum se lucreaza rama foto?


Nu este greu de lucrat, practic este o joaca de copil.

  • Din hartia de prosop se fac tubuletele (rulouri) cu care  se impleteste rama.
  • Fiecare fila de prosop se imparte in doua, dupa care pe un prosop umed se ruleaza hartia ca sa iasa tubulete.
  • Rama facuta de mine, este practic realizata din 4 bucati de banda impletita, lipite pe o bucata de carton.
  • Banda am impletit-o din 9 tubulete grupate in grupuri de cate 3. Cum am impletit, veti vedea in video-ul de mai jos.
  • Cu toate ca hartia este alba, dupa ce s-a uscat am vopsit banda alba cu culoare acrilica alba.
  • Pentru mai multa unicitate, eu am folosit putin sclipici aruncat peste banda impletita. Am folosit sclipici galben pentru ca intra in atmosfera momentului cand a fost facuta fotografia. Totul trebuia sa straluceasca.

Nu trebuie sa folosesti sclipici, poti folosi orice detaliu ce da unicitate ramei.

Si ca sa nu mai lungim vorba, iata cum se face:









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *