miercuri, 18 noiembrie 2015

Husa impletita pentru o sticla de vin bun.


Vinul este una din cele mai rafinate bauturi din intreaga lume.

Ca sa - si pastreze culoarea si savoarea, vinul trebuie pastrat in incaperi intunecoase.

Razele ultraviolete favorizeaza oxidarea rapidă și ireversibilă a taninilor care oferă finețea, culoarea și catifelarea vinului.

De asemenea, vinul trebuie păstrat în vase de sticlă sau lemn. Vasele din sticlă au avantajul că se pot ușor igieniza și sunt transparente, dar au marele dezavantaj că sunt casante (se sparg ușor).

Solutii pentru protejarea sticlelor de vin sunt cunoscute: o cutie de lemn, o husa din material textil, un cos din rachita sau chiar plastic.

Ca sa-mi protejez sticlele cu vin, am impletit o husa. Este o husa impletita din tubulete de hartie colorate. Ca sa evit orice incident in timpul transportului am introdus prin tuburi cateva fire de sarma. Asa o sa stau mai linistita.

Se rupe hartia daca se prelinge vinul? Am luat in calcul si acest incident. Nu imi fac griji, pentru ca am rezolvat aceasta problema. Dupa ce am terminat de impletit, toata husa am data-o cu aracet si dupa aceea cu lac special de protectie.


Iata finalul :


Pentru ca toate lucrurile sa fie "bine facute", am protejat si capacul cu aceeasi impletitura.

O astfel de husa poate fi si o idee originala de personalizare pentru sticlele cu vin oferite cadou cuiva drag.


Sau poate o haina " chic" ati dori?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *