sâmbătă, 21 iulie 2018

Gips si apa, o compozitie simpla pentru a realiza obiecte decorative



Gipsul sau ipsosul sunt materiale care se folosesc in principal in domeniul constructiilor. Toti stim si am vazut ca aceste materiale se folosesc si pentru a realiza obiecte decorative pentru gradina sau casa.

Pana acum ceva timp, cimentul si ipsosul reprezentau pentru mine niste elemente reci, dar am vazut niste obiecte decorative foarte dragute si utile care m-au facut sa-mi schimb parerea.

Cu randurile si fotografiile care urmeaza sper sa le schimb impresia si acelora care inca mai cred ca gipsul sau ipsosul sumt materiale reci.

Am invatat de la altii ca aceste doua elemente reci se pot transforma cu putina creativitate si imaginatie in obiecte decorative primitoare.

Vreau sa va impartasesc acest mestesug, nou pentru mine, de a realiza obiecte decorative din aceste materiale, asa zise “reci”.

Sa stiti ca am stricat ceva material pana am gasit o reteta buna, astfel incat aceste obiecte sa si reziste.

Ma intai sa va arat ce obiecte decorative am obtinut cu aceasta reteta:


1. Suport pentru lumanare - rotund








2. Suport pentru lumanare - patrat







3. Placuta cu numarul casei







4. Vaza pentru flori





Va intrebati acum ce materiale am folosit, nu?

Spuneam la inceput ca ipsos si apa, da? Dupa parerea mea nu sunt de ajuns.

Dupa cum o sa vedeti si in video de mai  jos, am folosit pe langa cele doua materiale de baza si:

- PVA ,
- vopsea acrilica alba,
- bronz auriu,
- cateva elemente decorative - flori si doua inimioare unite - realizate de mine dintr-un clei preparat tot in casa.

Ca unelte ajutatoare am folosit :

- o galeata in care am preparat,
- lingura,
- tel vechi-daca nu aveti ceva mecanic pentru amestecat,
-  diferite forme in care veti turna amestecul si care va da forma finala a obiectului decorativ realizat.

Va rog sa-mi spuneti, par niste obiecte decorative "reci"?

Iata cum va puteti face singuri din ipsos, apa si clei cateva obiecte decorative!









Alte modele cu gips:








Pe acelaasi subiect:

Decoratiuni din ciment



Ciment si apa.

Vaze decorative






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *