joi, 16 iulie 2015

Roses - prin tehnica decoupage



Iubesc trandafirii!  

Se spune ca trandafirul reprezinta frumusetea, bunatatea si nobletea.

De aceea am folosit trandafiri la o lucrare cu decoratiuni prin tehnica decoupage.

Intradevar, nu este o impletitura, dar este un handmade, nu?

Am folosit tehnica prin decoupage pentru a decora o  farfurie de sticla.

M-am jucat cu imaginatia, cateva materiale si iata ce a iesit:




Pentru aceasta am folosit:

- farfurie de sticla
- hartie de orez -decoupage
- vopsea acrilica alba si putin roz.
- lac universal pentru decoupage.

Un obiect care va place sau are o semnificatie deosebita pentru dumneavoastra il puteti readuce la viata prin aceasta tehnica. Numai lasati-va imaginatia sa zburde si veti fi uimit de rezultat!

Iata si prima mea incercare de decoupage:




Nu este decorat cu trandafiri, dar tot o floare este.

Este un simplu borcan care prin aceasta tehnica a ajuns asa. Avand in vedere ca este prima mea lucrare, nu cred ca mi-a iesit rau, nu?

Il folosesc ca vaza pentru flori sau cand nu am flori este pe post de candeluta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *