sâmbătă, 18 iulie 2015

Idei creative de depozitare.




Cos impletit – o solutie ideala pentru a depozita lucrurile marunte care ne inunda spatial de locuit , de lucru sau cel de relaxare.

O organizare cat mai buna a acestor lucruri marunte, dar utile, ne va ajuta sa fim mai eficienti si mai relaxati.

Depozitarea trebuie sa fie practica si in acelasi timp si estetica. 

Ati putea aduna aceste obiecte marunte in cutii de depozitare. Este o solutie la indemana daca aceste cutii au un aspect placut.  

La o varianta de depozitare m-am gandit si eu, dar nu in cutii, ci la cosuri de depozitare.

Foarte bine, puteti spune, nu-i acelasi lucru? Tot le depozitam, ce mai conteaza? 

Da, dar eu m-am gandit la o varianta mai chic si mai ingenioasa.

Daca tot mi-a venit idea sa ma apuc de lucru, nu?

Am inceput sa impletesc un cos care sa ascunda cateva lucruri marunte de prin casa.


Iata ce idee am avut si ce a iesit dupa cateva ore de impletit:






Este un cos pentru depozitare cu forma rotunda, cu diametrul de 20cm si inalt de 14 cm.

Ca sa-i dau o nota de eleganta,  pe interiorul dar si pe exetriorul fundului am adaugat cateva flori. ( am folosit un servetel floral cu nuante de albastru - asta ca sa se potriveasca cu una din culorile cosului)

Si, pentru a feri de ochii curiosilor aceste lucrusoare, am impletit un capac in aceleasi nuante de albastru cu gri.

Va place ce a iesit?

Acum, am sa va arat alte cateva idei de depozitare:



Sunt primele mele obiecte lucrate din hartie de ziar. Chiar daca au fost primele, cred ca nu au iesit asa de rau, nu?


Alte idei de depozitare, aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *