luni, 21 septembrie 2015

Cos de lucru & picnic


Acest cos l-am impletit pentru  necesitatea  mea. 

Aveam nevoie ca, atunci cand incep sa lucrez un model nou, sa-mi adun  la un loc toate lucrurile necesare.




Eu l-am denumit cos de lucru, deoarece asta este pentru mine.

Daca tricotati, adunati ghemele si andrelele la un loc si puteti merge sa lucrati in orice colt al casei, in gradina, parc sau la vecina.

Cosul este foarte la indemana si pentru doamnele sau domnii care lucreaza goblenuri. In el va adunati schema, suport de lucru si toate atele pentru cusut.




Vazindu-i forma, mi-a venit ideea ca poate fi folosit si pe post de cos de picnic. Nu va faceti griji ca nu tine si va treziti cu sticlele pe jos. Prin interiorul tubuletelor de hartie am introdus sarma gavanizata ca intaratura. Dupa impletire este dat cu mult aracet si lac.




Asa arata inainte sa va depozitati in el ceea ce aveti nevoie la lucru.





 Deci, utilizati-l unde aveti nevoie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *