joi, 11 februarie 2016

Cos decorativ - handmade


V-am aratat pana acum mai multe modele de cosuri impletite pentru depozitare.

Astazi va arat un model de cos decorativ pe  care l-am impletit din hartie. Ca sa-i dau un  alt aspect, diferit de cosul de depozitare de colt sau fata de alte cosuri  impletite de mine, am folosit si sfoara.

M-am jucat si cu vopseaua  si i-am dat un aspect invechit.

Cosurile impletite, avand un rol decorativ, în mod sigur te vor inspira să creezi în casa ta un stil rustic și confortabil prin stocarea de lucruri.


Coșurile impletite pot fi dispuse pe hol, în sufragerie, în dormitor, în camera copilului, în bucătărie, în baie sau în grădină la care poți adăuga diverse accesorii ( aici – sfoara) pentru a deveni cât mai atrăgătoare și mai chic.




Tot decorativ este si modelul acesta de cos impletit:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *