joi, 25 februarie 2016

Idei pentru obiecte decorate din materiale reciclabile


In fiecare zi facem cumparaturi si in fiecare zi aruncam la gunoi tot felul de ambalaje din hartie, carton, lemn, sticla. Toate costa, deci, implicit ne aruncam si banii.

Am vazut cateva proiecte de refolosire a obiectelor vechi. Cu putina imaginatie si munca au reusit sa puna in circulatie intr-o forma creativa si inedita multe din obiectele pe care noi le-am arunca la gunoi.

De exemplu, sunt o multime de proicte de reciclare a cauciucurilor, pe care le-au transformat in obiecte ornamentale pentru gradina, plantand flori colorate in ele sau au facut leagane pentru copii. 

Si alte proiecte puteti gasi:reciclarea paletilor din lemn, reciclarea peturilor, sticlelor si multe altele.

Astazi,  eu o sa va arat cateva idei pentru a realiza obiecte decorate din materiale reciclabile.  

Iata cum am transformat o cutie de carton intr-o cutie pentru bijuterii si o simpla sticla intr-o sticla decorata. Oricum, eu le aruncam daca nu aveam ideea de a le transforma.





Probabil, v-ati dat seama ce fel de cutie era. Cu ajutorul hartiei de filtru de cafea pe care am vopsit-o si cu un servetel, am transformat o simpla cutie intr-o cutie delicata in care sa ne depozitam bijuteriile sau poate fi un un ambalaj personalizat pentru un cadou foarte dragut.



O alta transformare, pe care o puteti face singuri, este sa transformati o sticla banala intr-un obiect decorativ pentru casa.

Folosind tot hartia de filtru de cafea puteti face si trandafirul si sa redecorati sticla.

Iata ce am obtinut:




Obiecte reciclate: Care este cea mai buna forma pentru a recicla obiectele vechi sau obiecte pe care tot le-am arunca, decat a le transforma in decoratiuni uimitoare?

In speranta ca aceste proiecte va vor inspira, va doresc spor la treaba!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *