sâmbătă, 5 martie 2016

Martie - Caut cadou special


Luna Martie – se poate spune ca este luna femeilor.  Fie ca este vorba de prietena, sotie, sora sau mama, trebuie sa le sarbatorim cum se cuvine incepand chiar cu 1 Martie. 

Martisorul – pentru 1 Martie, trebuie sa  fie neaparat  ceva lucrat de mana, acele handmade-uri lucrate cu multa migala de mana romanilor. Avem destui oameni care lucreaza  martisoare, bijuterii care sigur vor avea efect mult mai mult decat orice altceva ce vine din import.

Daca abia am terminat cu 1 Martie, iata ca se apropie 8 Martie. 

Cauti cadou special pentru doamnele, domnisoarele din viata ta?

Dupa parerea mea, cadoul pentru iubita, sotie, sora si mama trebuie sa fie mai substantial. Trebuie sa dai dovada ca le iubesti, pretuiesti si respecti nu?

Nu spun ca iubirea trebuie s-o arati oferind ceva material, dar tu pui o picatura de iubire si in aceste aceste cadouri, da? 


Pentru asta m-am pregatit si eu cu impletituri de-ale mele. Deci, pentru ziua mamei, iata ce am impletit:





Si impreuna cu o floare va arata asa:





Daca vreti mai multe flori, am pregatit si ceva pentru un buchet




Va place cosul? Florile le puteti comanda online.

Unii dintre dvs. pot spune ca este prea putin, dar cand oferi ceva cu toata dragostea si din toata inima, valoarea nu conteaza.

Daca nu aveti idei si nu stiti ce sa cumparati, rasfoiti “ 10 Idei de cadouri ” si poate va hotarati. Repede ca nu mai aveti mult timp.

Asa ca spor la cumparaturi, si nu uitati, rasfoiti si cele “ 10 Idei de cadouri” poate gasiti cadoul special pe care il cautati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *