duminică, 3 februarie 2019

Ce poti face cu un bidon din plastic ? Transforma-l !



Multi ar raspunde: Il arunc la gunoi, alti ar spune ca il refoloseste pentru altceva.

Mie mi-a venit o idee trasnita: il transform in ceva util si placut. In ce?

Pai am nevoie zilnic de o gentuta pentru a lua cu mine la serviciu pachetelul cu mancare, umbrela sau alte lucruri marunte.

V-ati prins?

Transforma bidonul de plastic de 5 litri intr-o gentuta superba!

Asta am sa fac cu bidonul meu de 5 l. Am sa-l transform intr-o gentuta cu care imi voi cara zilnic pachetelul cu mancare la serviciu.

Pentru realizarea acestui proiect avem nevoie de:

-          1 bidon (sau canistra) de 5 litri. Un bidon cu capacitatea de 5 litri este dupa parerea mea cel mai indicat pentru acest proiect,

-          Cuter, foarfeca,

-          Pistol pentru lipit cu silicon,

-          Lipici, carton mai subtire si moale,

-          Tubulete din hartie, acrilice,

-          O bucata de perdea mai veche.

Cum se obtine gentuta din bidonul de 5 litri cu aceste materiale?

Pentru acest lucru am realizat video de mai jos unde puteti vedea cum am transformat eu un bidon intr-o gentuta superba:



Deci, pentru acest proiect am refolosit doua articole: un bidon de platic si o perdea veche.

Dragi parinti si bunici deveniti modele pentru copii sau nepoti făcând ceva bun pentru planeta!
Reciclarea, reutilizarea sau transformarea obiectelor vechi poate fi o solutie pentru o planeta durabila!

-          “Vreau sa fiu la moda, ne spune copilul. Da, dragul meu, cine te opreste? Moda ta iti poate oferi o viata mai sanatoasa si o planeta mai curata?” Ce ziceti de indemnul asta, ar functiona? 

Eu as vrea ca nepotii mei sa aiba o planeta mai curata si o viata mai sanatoasa.
Sa stiti ca in sensul asta am inceput si rubrica “ Reciclare’. M-as bucura ca multa lume sa imbratiseze acest demers.







In concluzie

Incearca si realizeaza o gentuta eleganta cu aproape 0 lei, chiar acasa la tine!


Iti arat eu cum sa transformi intr-o gentuta un bidon de 5 l pe care tocmai vrei sa-l arunci.

Cu aproape 0 lei vei obtine o gentuta eleganta.

Urmariti video de mai sus si sunt convinsa ca o sa va iasa cele mai autentice si frumoase gentute.

Spor la treaba!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *