duminică, 31 martie 2019

Cel mai delicat trandafir in mini cos – tutorial



Azi am ales sa va arat cum se face cel mai delicat trandafir intr-un mini cos. 

Este un tutorial in care va voi arata cum am facut eu, cred ca cel mai mic si cel mai delicat cos impletit din tubulete de hartie. Da, dar cosul meu nu este gol, are un trandafir!

Imi plac mult trandafirii naturali, de orice culoare, si pentru ca imi plac asa de mult m-am gandit ca n-ar fi rau sa imortalizez aceasta floare.

Deci, nu este un trandafir natural intr-un cos, este un fals, da, dar este unul dintre cei mai fantastici trandafiri. De ce? Pentru ca este facut de mana mea.








Si dumneavoastra o sa obtineti cei mai fantastici trandafiri, v-o garantez eu! De unde stiu? Pentru ca orice lucru facut de mana noastra este fantastic. Nu-i asa?

Dragele mele nu va suparati cand primiti cadou un trandafir conservat! Pentru ca trandafirul conservat simbolizeza iubirea vesnica, inseamna aprecierea, grija, prietenia, binecuvantarea celui de la care am primit cadoul.


O idee de cadou utila pentru orice eveniment



O idee de cadou utila pentru "Ziua Mamei",
in general pentru "Ziua femeii"



Idei de cadouri utile – mini cosuri cu trandafiri.


Dupa ce urmariti tutorialul si veti face primul dvs. cos cu trandafir, atunci veti gasi si ideea aceea sclipitoare pe care o cautam atunci cand vrem sa facem cadou cuiva.

Aceasta este ideea aceea sclipitoare, frumoasa dar si unica pentru “Ziua Mamei”, “Ziua Indragostitior”, un cadou de nunta sau orice alte momente importante pentru femei.









Trandafirii manufacturați sunt decorațiuni frumoase, calde, sunt elementele cheie pentru o familie, cu acesti trandafiri puteti decora casa care va crea o atmosferă confortabilă pentru cei dragi.

Ce va trebuie pentru a lucra mini cosul cu trandafir?

Ca sa faceti acest mini cosulet cu trandafir, practic o sa invatati sa faceti 3 lucruri:

1. mini cosuletul impletit din tuburi de hartie,
2. acea tortita superba, delicata a cosuletului, care si ea este impletita tot din tubulete de hartie,
3. trandafirul din clei. Aici va voi arata cum se face doar trandafirul. Cleiul din care se fac petalele trandafirului este o reteta care va face obiectul altui articol viitor.

Materiale necesare:

-      Hartie, culori acrilice, lipici, lac acrylic si o bucata mica de poistiren.
-      Foarfeca, cuter

Pentru a impleti mini cosuletul aveti nevoie de tubulete de hartie. In acest articol vedeti cum se fac aceste tubulete. Diametrul cosuletului meu este de 8,7cm. Pentru acest cosulet + tortita aveti nevoie de aprox 40-45tubulete. Lungimea tubuletelor mele este de 48cm, de aceea am avut nevoie de acest numar.

In functie de diametrul cosuletului si de lungimea tubuletelor dvs. calculati nr.de tubulete necesare. Distanta dintre tubulete este de 2 cm.

Pentru trandafir aveti nevoie de Fimo sau faceti in casa un clei preparat de dvs.

Trandafirul meu este din clei preparat de mine in casa la care am folosit:

-      1 ceasca de cafea cu clei ( lipici ),
-      ¾ ceasca de amidon,
-      2 lingurite de otet,
-      2 lingurite de ulei.

Cum l-am preparat, v-am spus, o sa va arat intr-un alt articol. 

Lasa-ti un comentariu pe blog si va trimit un email cand va aparea acest articol cu tutorial.

Acum sa trecem la lucru. Urmariti acest tutorial si veti fi gata sa lucrati:





Nu uitati ca:

“Dacă am putea vedea miracolul unei singure flori, întreaga noastră viață s-ar schimba" – Buddha



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *