duminică, 21 martie 2021

CUFERE DEPOZITARE

 

Sunteti in cautarea unor cufere de depozitare?

Prin acest articol, va propun sa va faceti singuri acasa aceste cufere pentru depozitare. 




Este adevarat, nu sunt cufere mari din lemn.

Sunt cufere mici in care se pot depozita bijuterii, amintiri.

Imi aduc aminte ce cufar avea bunica mea. Si acum il avem acasa. Cred ca are peste 100 de ani. Era un cufar mare pentru zestre. Asa primeau fetele cand se maritau.

In ziua de azi nu pre se mai fac cufere. Poate mai sunt mesteri care mai fac, dar aceste cufere pot fi mai putin pentru depozitare, ci mai degraba ca suport pentru masa de cafea-cele care au capacul drept.

Pentru bijuterii ce sa mai zic, la oferta de cutii de pe piata!

Totusi daca vreti un cufar personalizat, special pentru dumneavoastra, urmariti video de mai jos si o sa va doriti sa va faceti unul!

Eu l-am facut pentru micile amintiri ale fiului meu. Eu am pastrat banda de la maternitate, prima camasuta, prima salopetica. Doamne, sunt asa de mici ca nici nu-mi vine sa cred.

Deci, daca vreti sa va faceti unul acasa, cititi in continuare pentru ca am sa va spun de ce materiale aveti nevoie, iar in video de mai jos, vedeti si cum l-am facut.

 

Materiale necesare pentru a face cufere depozitare:

-          Carton – eu am folosit carton gros de 0,5cm

-          Hartie pentru tubulete - poate fi hartie de ziar sau alta hartie mai subtire. Straiful de hartie pentru tubulete are latimea de 11cm. Lungime 25-30cm.

-          Lipici – eu am folosit “Moment” pentru lemn,

-          Culori acrilice,

-          Lac acrilic transparent,

-          Bronz auriu,

-          Chit de cutit .

 

Alte amanunte care va sunt necesare ca sa va faceti propriul cufar sunt:

 

1. Dimensiunile cartoanelor pe care eu le-am folosit sunt:

-2 buc – Lxl – 22x11cm

-2 buc – Lxl – 11x11cm

-1 buc – Lxl – 22x12,5cm

-2 buc – Lxl – 22x5,5cm

-1 buc – Lxl – 22x4cm

-2 buc – Lxl – 20,5x2cm

-1 buc – Lxl – 11x11cm – din care se fac cele 2 buc. laterale la capac.

Cum se aseaza si se lipesc toate aceste bucati de carton, vedeti cel mai bine in video de mai jos.

 2. Impletitura din hartie se face foarte simplu.

In primul rand, ca sa faceti tubulete aveti nevoie de o andrea cu Ø6mm si straifuri de hartie late de 11cm. In video, arat cum se fac aceste tubulete.

Impletitura va avea dimensiunile cutiei si se va lipi pe ea cu lipici – eu am folosit si silicon ca sa se lipeasca mai repede, dar nu este necesar.

3. Ca sa inlocuiesc cercurile de fier de la un cufar original, am folosit cateva straifuri de carton late de 1,5cm peste care am intins un strat subtire de chit de cutit pentru lemn.

4. Pentru incuietoare si nituri, ca la cufarul original, eu am folosit un clei facut tot in casa.

Reteta cleiului o aflati daca apasati pe cuvantul “CLEI”.

Acum urmariti video de mai jos si urmariti cum am facut eu acest cufar pentru depozitare.




Pentru alte idei si mestesuguri, nu uiati sa va abonati la canalul meu youtube: Mestesuguri Impletite:  https://bit.ly/3bxdjRu

Voi veni cu noi idei de mestesuguri, hoby, aici pe acest blog si acolo pe canalul meu youtube.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *