marți, 1 iunie 2021

Cosuri cu Baza de Lemn

 

Pentru cosurile impletite  din tubulete de hartie de ziar, eu am folosit 2 tipuri de baze din lemn.

1. Am impletit acum ceva timp un cosulet pe o baza de lemn dreptunghiulara fara gauri.

Pe aceste baze, cosurile se incep cu tubulete lipite direct pe lemn (PFL) sau cu tubuletele capsate direct pe lemn. Apasati pe cosulet si veti vedea cum am inceput si impletit cu tubulete din hartie capsate direct pe blank-ul din lemn.

2. Azi am sa va arat cum se poate face cosuri impletite din tubulete din hartie pe o baza din lemn cu gauri.

Astfel de blank-uri din lemn se folosesc la cosurile crosetate.

Deci, am luat baza de lemn si am folosit-o si la cosurile impletite din tubulete de hartie.

 


Blank baza din lemn pentru cosuri in diferite forme

 

Produsul este confectionat din lemn de plop. Este decupat cu gauri pe margine si se poate decora prin diferite tehnici: transfer, decoupage, pictura, pirogravura.

Sugestii de utilizare a blank-ului din lemn:


·      se poate folosi ca piesa principala pentru  proiecte  handmade personalizate


·   se poate folosi ca baza pentru cosuri handmade crosetate.


·     se poate folosi ca baza pentru cosuri handmade impletite din hartie de ziar.

 Deci, cum va spuneam am sa va arat cum se poate folosi aceste blank-uri din lemn pentru a va impleti din hartie propriul cos.

 

Materiale necesare pentru a face un cos impletit:

 

-          baza de lemn cu diametrul de 20 cm. (poate fi si de 15cm, depinde cat de mare vreti cosuletul) si  grosime 4 mm.

-          tubulete din hartie de ziar, pe care le faceti ca aici.

-          culori acrilice

-          lac acrilic

-          foarfeca, rigla (necesare pentru a face tubuletele din hartie de ziar).

 

Cum se impleteste un cos rotund cu baza de lemn

 

In video de mai jos, am sa va explic pas cu pas cum se incepe si cum se impleteste cu tubulete din hartie de ziar acest cos rotund pe o baza de lemn.

 


 

Astept sugestiile si impresiile dumneavoastra!

Mai multe tutoriale gasiti in "Atelierul de Impletituri" de pe acest blog sau ma gasiti pe Youtube  la "Mestesuguri Impletite". 

 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *