miercuri, 29 iulie 2015

Buchete de flori


Noua femeilor ne place sa avem oricand in casa un buchet de flori sau un ghiveci cu flori frumoase. 

Am cateva ghivece cu flori, dar, acum cateva zile venind din concediu le-am gasit aproape moarte. Au avut apa, dar razele soarelui au fost mai puternice ca apa de la ele.

Pentru ca nici luminia naturala nu prea patrunde la florile mele, am zis ca nu mai trebuie sa chinui aceste flori intr-un apartament de bloc.

Dar, pentru ca imi plac si pentru ca nu vreau sa-mi lipsesca florile din apartament, am impletit un suport pentru flori si am realizat din servetele cat mai colorate niste trandafiri.


Iata, cum arata buchetul meu cu trandafiri:




Acum, voi avea intotdeauna o pata de culoare in casa.

Unora poate nu le plac florile artificiale, dar intotdeuna acest buchet colorat va umple de bucurie o casa.

Numai cand il aveti in casa, puteti aprecia forta culorilor asupra dvs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *