sâmbătă, 18 iulie 2015

Cutii de depozitare


Toata lumea are lucruri marunte prin casa: bijuterii, fundite, sticlute cu oja si multe altele. 

Cand avem nevoie de ceva, cautam si iar cautam. Greu de gasit? Sunt ele, dar sunt imprastiate prin casa. Ne enervam, tipam.

Atunci trebuie sa ne vina o idee de depozitare, nu de alta, dar nu vrem sa ne pice nervii pe altcineva.

Una din aceste idei de depozita a lucrurilor marunte de prin casa am avut-o si eu.

Le-am adunat si am zis sa le pun intr-o cutie. Zis si facut. 

Am gasit prin casa o cutie, care avea o forma interesanta si am depozitat maruntisurile.

Ma uitam la cutie si nu-mi spunea nimic.  Nu mi-a placut si atunci mi-am pus imaginatia la lucru. Trebuia sa schimb aspectul cutiei, trebuia sa-mi spuna ceva si atunci am decorat-o. Am folosit o hartie de orez cu trandafiri.

Iata ce a iesit:




Va place? Imi pare rau ca nu am fotografiat-o inainte sa-i schimb aspectul.

Acum, parca spune cava, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *