duminică, 16 august 2015

Ladita depozitare impletita - o solutie practica pentru depozitare


Pentru lucrurile multe si marunte pe care le avem prin casa, intotdeauna cautam solutii practice de depozitare.

Cand facem curat sau amenajam spatiul de locuit, fiecare dintre noi incearcam sa adunam lucurile marunte intr-un singur loc pentru o mai buna organizare.

Pentru ca fiul si nora mea si-au amenajat dormitorul si cautau o solutie de depozitare a catorva lucruri mai mici, am gasit o solutie practica si la indemana mea - cosurile impletite.

 De aceea, m-am apucat de treaba si am impletit o ladita pe care l-am transformat intr-o solutie ingenioasa pentru pastrarea uscatorului de par, umbrelei, curelelor si altor lucruri marunte.

Materialele folosite sunt :
-ziare reciclate,
- un suport farfurie de bucatarie,
- aracet,
- lac,
- vopsele

Nici nu am cheltuit prea mult.

Din ziarele reciclate am facut tuburile:




Le-am vopsit: unele beaj, celelalte maron:


Am ales o impletitura din 2 culori :



Si iata finalul:

Cosul si-a gasit locul in sifonier sub haine.

Nu-i asa ca este o solutie practica si ingenioasa pentru oricine si pentru orice?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *