duminică, 16 august 2015

Solutii inedite pentru depozitarea jucariilor


Incep prin a pune o intrebare tuturor parintilor.

Ce faceti cand veniti acasa de la serviciu dupa o zi obositoare si gasiti toata casa plina cu jucarii aruncate de nu aveti pe unde sa calcati?

Stiu, va enervati, dar dupa ce primiti un pupic de bun venit, v-ati inmuiat. Mai stati sa triati si sa organizati jucariile copiilor?  In mod sigur, nu.

Adunati alandala toate masinutele, ursuletii, mingiile, cuburile si puzzle-urile  intr-un spatiu de depozitare in care sa incapa toate.  Problema este ca maine o sa gasiti tot cosul rasturnat si casa plina
De jucarii.

Ce putem face?

Sa-i invatam pe copii de mici (nu chiar de foarte mici) sa-si adune singuri jucariile.  

Dar cum?

Trebuie sa gasim solutii inedite pentru depozitarea jucariilor.

Eu cred ca o varianta ar fi sa avem niste cosuri viu colorate, cu imagini care sa-i atraga. Legati imaginile de  mici povestioare si vedeti daca aveti succes.

Un astfel de cos, bineinteles un cos impletit, am incercat eu sa fac.  Este un cosulet viu colorat. Am adaugat si doi puisori pe care trebuie sa-i protejam de frig , trebuie sa le fie cald. Dar, cald le este numai cu jucariile in el.  Ce ziceti va merge?

Nu am experimentat, dar cred ca in curand voi incerca cu o nepoata. Am sa va spun daca va merge cu ea.


Iata cosuletul:





Si iata ce puteti depozita sau transporta:





Stau bine impreuna, nu-i asa?

Le va tine de cald si puisorilor!


I-am adaugat o toarta si inchizatoare, care fac cosuletul numai bun de a transporta la locul de joaca sau in parc a jucariilor preferate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *