joi, 21 aprilie 2016

Ce poti face din hartie reciclata?


Un raspuns la intrebarea ce poti face din hartie reciclata il dau astazi, pentru ca vreau sa va arat un cos impletit tocmai din hartie reciclata, mai bine zis din ziarul pe care tocmai il aruncam.

Am prelucrat hartia, adica am facut tubulete, le-am vopsit si le-am impletit si a iesit acest cos, pe care sa va spun drept stateam si ma gandeam ca eu l-am facut pentru ceva si acum cand stau si ma uit la el, ii gasesc si alte intrebuintari.

Iata ca acest cos din hartie reciclata, pe langa rolul lui initial de depozitare pentru care l-am facut, i-am gasit si alte interbuintari:

1. Atunci cand faceti cadou un aranjament floral (stiti ce cosuri va dau), v-ati gandit vreodata ca florile se duc si atunci cel care le-a primi poate ramane cu ceva frumos si util? Va ramane cu aceste cosuri impletite manual.




2. Acasa pe langa depozitarea jucariilor copiilor, puteti depozita si sticlele cu solutii de curatenie:




3. Acest cos impletit din hartie reciclata (foarte rezistent) poate avea si rol de protectie al ghivecelor cu flori. Este o solutie foarte buna, mai ales ca acest tip de cos are si manere, care va ajuta sa mutati ghivecele cu flori mult mai usor.




Va rog priviti cu atentie!




Ce alte solutii de folosire puteti gasi dumneavoastra?
Astept sugestii!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *