luni, 25 aprilie 2016

Cos mic pentru cadouri


Cand se apropie sarbatorile sau ziua de nastere a cuiva drag,  prieten, prietena, coleg sau colega, suntem dezorientati, nu stim ce sa cumparam sa le oferim cadou. Pentru cadoul doamnelor sau domnisoarelor am facut cateva recomandari, dar vreti asa un cadou mai mic, asa la indemana tuturor, nu?

Ce sa spun, luati repede un cosulet si puneti in el cateva sapunuri naturale, handmade, facute aici in Romania, sau sa nu fiu rea, mergeti si cumparati de la magazin cateva cosmetice pe care stiti ca le foloseste si gata ati rezolvat-o cu cadoul. E simplu, nu?

Da....., dar folositi si dumneavoastra un cosulet handmade, dragut, in culori delicate, care sa spuna ceva! Stiti culorile au si ele semnificatia lor. Iata de exemplu la trandafiri, culoarea alb inseamna puritate, inocenta, iar albastrul insemna mister si intelepciune.

La trandafiri m-am gandit eu. Asa ca vin in intampinarea dumneavostra cu acest cosulet delicat (12x13cm) impletit din hartie, in culorile cerului senin care sa transmita caldura si mister.




Sper ca v-am dat macar o idee!

Un alt model, alte culori.


Mai vreti? Iata :



Daca vreti alte culori, eu sunt aici sa va ajut!

Va astept cu drag!

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *