joi, 9 mai 2019

Vaza din hartie - Decorativa si practica



Nici-o casa fara sa aiba ca decor o vaza. In comert puteti gasi o gramada de modele in diferite culori si din diverse materiale. 
Bineinteles multe aduse din China. Nu ca as avea ceva impotriva, dar satisfactia cea mare, din proprie experienta va spun, este sa va personalizati casa cu ceva facut de mana dvs.

Azi o sa facem impreuna un model de vaza decorativa din hartie. Da si  din hartie se poate face o vaza handmade care sa fie si practica si decorativa.

Asa ca din tubulete de hartie o sa impletim o vaza. Tubulete se pot face cum am invatat aici si o sa le colorati in ce culoare doriti.

Pentru realizarea acestei vaze am folosit 2 tipuri de impletitura si 2 culori. O culoare de baza cu care am impletit vaza – eu am folosit bej -si o alta culoare cu care am incheiat partea de sus a vazei.






Ca decoratiuni pentru vaza din hartie am folosit:

1. una din impletituri – este un model dantelat care ii da o anumita delicatete;

2. floricele curgatoare- acestea sunt realizate dintr-un clei realizat tot de mine in casa. Cleiul il puteti face tot dvs, din: lipici, amidon, putin otet, ulei sau crema.

Mai jos un tutorial in care am sa va arat cum sa faceti aceasta vaza handamede impletita din tubulete de hartie.

Am inceput cu 32de bucati de tubulete lungi de 48cm (lungimea asta o au tubuletele mele). In total trebuie sa aveti cel putin 150 – 200 de tubulete. Numarul tubeletelor folosite depinde de lungimea tubuletelor si de dimensiunea vazei pe care vreti s-o realizati.




Alte vaze decorative v-ar putea intresa:

Vaza impletita
din tubulete de hartie
Vaza handmade din materiale reciclabile
vreti sa vedeti cum se face? Apsati aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *