marți, 29 martie 2016

Un cadou neobisnuit – o vaza mototolita



V-ati gandit vreodata sa duceti cuiva un cadou neobisnuit? Eu da.

De multe ori am cautat sa duc si altfel de cadouri. Uneori mi-a iesit, alteori nu. 

Imi permiteti sa va dau un sfat? Din proprie experienta va spun, duceti cadouri neobisnuite celor carora le plac astfel de cadouri, altfel  persoana care le primeste va fi dezamagita, iar dumneavoastra si mai si.

Stiti dintr-o postare anterioara ca imi place uneori sa ma joc cu formele.  Acelea erau impletituri cu forma controlata. 

Acum am impletit o vaza mototolita, i-am spus eu. Este o forma necontrolata pe care am obtinut-o impletind o forma normala, dupa care am mototolit-o, adica dupa ce am terminat-o, am deformat-o cum mi-a venit. Acestor forme le spun necontrolate, deoarece forma nu o stabilesc de la inceput, ci la sfarsit dupa ce obiectul este terminat. Ma uit la el si pur si simplu incep sa-l mototolesc, sa-l deformez.

Dupa ce am terminat aceasta vaza, am stat si m-am uitat la ea si mi-au trecut tot felul de ganduri.

Acest obiect deformat este ca si viata omului. Cand este tanar, omul are o infatisare placuta, dreapta, dupa care anii trec si atunci se schimba si inaftisarea acestuia, incepe sa se aplece, parca ar intra la apa.

Cand eram copil, nici nu ma gandeam ca viata nu are numai forme regulate, ca in viata o sa intalnesc sau o sa cunosc si persoane care traiesc intamplari deformate. Datorita acestor intamplari deformate, oamenii obosesc.

Viata omului este ca si natura in care traim.  Si in natura intalnim forme de relief deformate, copaci deformati si multe altele.

M-a cam prins melancolia, deci sa revin si sa va arat cum arata fi o vaza mototolita:




Vedeti acea impletitura agatata de vaza deformata? Imaginati-va ca poate fi orice vietate care a dus la deformare.




In asteptarea sarbatorilor pascale, am pregatit o farfurie mototolita, dar locuitorii acesteia sunt uimiti, nu se mai gasesc oua? 



Sper ca de Paste, toata lumea sa aiba oua rosii pe masa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *